Nákupní řád
Důležité: 10% sleva se vztahuje pouze na objednávky uskutečněné prostřednictvím našich webových stránek.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku a zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Doručení službou Zasilkovna
Doručení zásilek do 10 kg zajišťuje společnost Zasilkovna s.r.o. prostřednictvím svých dopravců a výdejních míst svých nebo svých partnerů. V případě, že hmotnost zásilky přesahuje 10 kg, zasíláme balíček pouze prostřednictvím České pošty. Pro potvrzení tohoto způsobu dopravy Vás budeme kontaktovat prostřednictvím emailu.
Zasilkovna – Platba při převzetí – ke zboží je účtováno poštovné a balné 80,-Kč pro ČR. Celkovou částku zaplatíte při převzetí balíčku ve Vámi zvolené výdejně Uloženky, faktura od nás je přibalena ke zboží. O předání zásilky společnosti Zasilkovna Vás informujeme e-mailem: „Stav Vaší objednávky byl změněn na stav: Odesláno“. Společnost Zasilkovna Vás informuje SMS na Vámi uvedené telefonní číslo a e-mailem na Vámi uvedenou e-mailovou adresu, že zásilku převzala do přepravy a znovu stejným způsobem zašle informaci, že je zásilka připravena k vyzvednutí. Ve zprávě je také uvedeno, zda je možné na zvoleném výdejním místě platit kartou. Zásilka je uložena na výdejním místě po dobu 7 dní. Tři dny před ukončením úložní doby posílá na oba kontakty ještě výzvu k vyzvednutí.
Zasilkovna – Platba předem – platba je možná pouze platební kartou přes internet (služba Proxy Pay). Ke zboží je účtováno poštovné a balné 70,-Kč pro ČR nebo 100,-Kč pro SR. Celkovou částku zaplatíte při uzavření objednávky. Faktura bude přibalena u zboží. O předání zásilky společnosti Zasilkovna Vás informujeme e-mailem: „Stav Vaší objednávky byl změněn na stav: Odesláno“. Společnost Zasilkovna Vás informuje SMS na Vámi uvedené telefonní číslo a e-mailem na Vámi uvedenou e-mailovou adresu, že zásilku převzala do přepravy a znovu stejným způsobem zašle informaci, že je zásilka připravena k vyzvednutí. Zásilka je uložena na výdejním místě po dobu 7 dní. Tři dny před ukončením úložní doby posílá na oba kontakty ještě výzvu k vyzvednutí. Pokud by došlo k situaci, že nebudeme mít na skladě některou položku Vaší objednávky, kontaktujeme vás neprodleně na vámi uvedenou e-mailovou adresu, nebo telefonicky a domluvíme s vámi refundaci části platby, případně storno a refundaci celé objednávky.
Upozornění: V případě vrácení zásilky a vyžádaného opětovného zaslání bude znovu připočteno přepravné, tj. 70,- (týká se také zásilek v ČR nad 2 000 Kč - tedy s poštovným zdarma).
Doručení Českou poštou
Dobírka ČR – ke zboží je účtováno poštovné a balné (156,-Kč balík do ruky, 145,-Kč balík na poštu), celkovou částku zaplatíte při převzetí balíčku, faktura je přibalena ke zboží. Zboží odesíláme prostřednictvím České pošty na Vámi uvedenou adresu. O odeslání Vás informujeme e-mailem : „Stav Vaší objednávky byl změněn na stav: Odesláno“. Česká pošta doručuje zásilku obvykle během 1 – 4 pracovních dnů. Pokud balíček nedostanete do týdne od odeslání, kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky. Doručování zásilek se řídí aktuálně platnými předpisy dopravce, nemůžeme proto zajistit doručení o víkendu nebo ve večerních hodinách.
Balík ČP - platba předem – je možná pouze platební kartou přes internet (služba Proxy Pay). Ke zboží je účtováno poštovné a balné (136,-Kč balík do ruky, 125,-Kč balík na poštu). Celkovou částku zaplatíte při uzavření objednávky. Zboží s vytištěnou fakturou odesíláme jako balík České pošty. Pokud by došlo k situaci, že nebudeme mít na skladě některou položku Vaší objednávky, kontaktujeme Vás neprodleně na Vámi uvedenou e-mailovou adresu, nebo telefonicky a domluvíme s Vámi refundaci části platby, příp. storno a refundaci celé objednávky.
Upozornění: V případě vrácení zásilky a vyžádaného opětovného zaslání bude znovu připočteno přepravné, tj. min. 125,- (týká se také zásilek v ČR nad 2 000 Kč - tedy s poštovným zdarma).
Řádně vytvořená e-shopová objednávka je pouze návrhem kupní smlouvy, který neprodleně potvrdíme e-mailem, přičemž toto potvrzení není souhlasem s uzavřením kupní smlouvy. Za souhlas s uzavřením kupní smlouvy je považován okamžik vyexpedování zboží. O vyexpedování zboží Vás informujeme e-mailem tohoto znění: „Stav Vaší objednávky byl změněn na: Čeká na odeslání“.
Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku nebo její část v případě, že zboží nebudeme schopni dodat z důvodu jeho vyprodání nebo se nám jej nepodaří dodat v ceně, která je uvedena v internetovém obchodě. V případě, že tato situace nastane, budeme Vás neprodleně kontaktovat e-mailem nebo telefonicky. V případě, že již byla zaplacena kupní cena, bude tato částka vrácena, k uzavření Kupní smlouvy nedojde.
Zakoupené zboží můžete vrátit pouze do 14 dnů od odebrání. Tato lhůta se počítá od okamžiku převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy nám musí být odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Zboží můžete vrátit pouze s dokladem, který byl k němu vystaven (faktura) a pouze za předpokladu, že je nepoškozené, nepoužité, kompletní a v původním obalu. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo zboží zničeno), musíte poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené zboží poškozeno jen částečně, můžeme uplatnit náhradu škody a započíst si svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Výjimku tvoří zboží, které bylo poškozené již při prodeji a z toho důvodu na něj byla vystavena sleva. V případě odstoupení od smlouvy nesete náklady spojené s navrácením zboží.
V případě vrácení zboží Vám vrátíme bez zbytečného odkladu všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání stejným způsobem, jakým jsme peněžní prostředky přijali. Jestliže jste zvolili jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který nabízíme, vrátíme Vám náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
Odstoupíte-li od kupní smlouvy, nejsme povinni Vám vrátit přijaté peněžní prostředky dříve, než zboží vrátíte nebo prokážete, že jste zboží odeslali.
Není možné vrátit zboží upravené podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, jakož i zboží podléhající rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání. Na odstoupení od smlouvy nemáte právo rovněž v případě dodávky audio a video nahrávek a počítačových programů, porušíte-li jejich originální obal. Odstoupit nelze od dodávky novin, periodik a časopisů, spočívajících ve hře nebo loterii.
Na zboží poskytujeme záruční dobu danou zákonem.
Zaškrtnutím políčka „Přečetl jsem a souhlasím s Nákupním řádem“ potvrzujete svůj souhlas s těmito Obchodními podmínkami.
Při převzetí zboží zkontrolujte stav balíku. Pokud je jakkoliv poškozen nebo zdeformován, doporučujeme ho nepřebírat. Pokud po otevření balíku zjistíte mechanické poškození zboží, kontaktujte neprodleně Českou poštu, Zásilkovnu s.r.o. nebo naši firmu, zajistíme další postup reklamace. V případě nedodržení tohoto postupu nebude brán zřetel na poškození zboží přepravní firmou a následné reklamace nebudou vyřízeny.
Nekompletnost zásilky nebo její poškození nám prosím oznamte e-mailem nebo telefonicky, nejlépe do 48 hodin od převzetí. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží zákazníkem.
V případě reklamace, ať již z důvodu zjištěné vady nebo pro rozpor zboží s kupní smlouvou, nás kontaktujte na e-mailové adrese: info@knihydobra.cz nebo telefonním čísle: +420 734 257 932. Reklamované zboží zašlete na adresu: Knihy Dobra – Ondřej Krátký, Pěnčín 75, Pěnčín, 463 45, Česká republika. Doporučujeme zboží zaslat jako balík doporučenou zásilkou, pokud ho pošlete na dobírku nebo na náklady adresáta, nemůžeme zásilku přijmout. Do balíku přiložte kopii daňového dokladu, který jsme Vám poslali se zbožím a popis vady výrobku opatřený dostatečnými kontaktními údaji kupujícího (zpáteční adresa, e-mail, tel. číslo).
Reklamace vyřizujeme v co nejkratší době, nejpozději však do 30 dnů od převzetí reklamovaného zboží (včetně daňového dokladu a popisu závady), pokud není třeba odborného posouzení vady subdodavatelem. O oprávněnosti reklamace a možnostech jejího vyřízení vás informujeme e-mailem nebo telefonicky. Pokud uznáme reklamaci jako oprávněnou a nebudeme schopni Vám zboží vyměnit nebo opravit, můžete požadovat odstoupení od smlouvy a vrácení peněz. V případě značného opotřebení zboží používáním může být vrácená částka snížena. Pouze ve výjimečných případech Vám můžeme nabídnout kompenzaci formou slevy z ceny výrobku.
V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného v nutné výši. V případě neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodejce nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně (pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv).
Vadné zboží k reklamaci je kupující povinen předat kompletní a, je-li to možné, v původním obalu. V případě zaslání poštou nebo jinou spediční službou je třeba zaslat zboží ve vhodném obalovém materiálu, jež vyhovuje přepravním požadavkům dodaného zboží.
Údaje od návštěvníků e-shopu www.knihydobra.cz získáváme prostřednictvím objednávkového formuláře. Údaje shromažďujeme se souhlasem návštěvníka, který je do objednávkového formuláře vepsal a odeslal.
Vaše osobní údaje nezveřejňujeme, nezpřístupňujeme ani neposkytujeme žádným jiným subjektům, s výjimkou organizací, s nimiž je spolupráce nezbytná pro správné vyřízení Vaší objednávky. Jsou to zejména banky (v některých případech poskytnutí Vašeho jména) a Česká pošta s.p. a Zasilkovna s.r.o. (údaje nezbytné pro doručení zásilky). Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny platebními branami bank a nedostávají se do prostředí třetích stran. Zpracovatelé plateb vidí pouze informace o transakci, které jim banka s odeslanou transakcí sdělí.
